A Coca-Cola az elmúlt év végén arra kérte a fogyasztóit, hogy az advent alatt vásárolt családi kiszerelésű Coca-Cola palackok kupakjaiban található kódokat töltsék fel, mert ezzel egy tál étellel vagy egyéb módon támogathatják a rászorulókat. Másfél hónap alatt csaknem 55 500-an tettek eleget a kérésnek. A feltöltések eredményeként 15 millió forint gyűlt össze, amit a cég a Magyar Vöröskereszt közreműködésével juttatott el a rászorulókhoz. 

A meleg ételek és ételcsomagok eljuttatásában, kiosztásában a Coca-Cola partnere a Magyar Vöröskereszt volt, a rászorulóknak tavaly év végén megszervezett vacsorákhoz a fogásokat pedig a Street Kitchen állította össze. A legnagyobb szerep azonban a fogyasztóké volt, hiszen csak velük együtt valósulhatott meg, hogy a tervezett maximális 15 millió forintnyi értékben jut támogatás a rászorulóknak. Ezt étel és egyéb adományok formájában a Coca-Cola és a humanitárius szervezet már 2019 végén elkezdte eljuttatni a nagycsaládosokhoz, az átmeneti otthonban élőkhöz, a hajléktalanokhoz.

A Coca-Cola #szerezzörömet kampányával a rászorulók karácsonyát tette, illetve az azt követő időszakot teszi könnyebbé, szebbé a fogyasztók bevonásával, akik a promócióban részt vevő, családi kiszerelésű Coca-Cola palackok kupakjaiban talált kódok feltöltésével járulhattak hozzá az akcióhoz tavaly november közepétől december 29-ig. Minden kódfeltöltés egy tál ételt jelenthetett. Az így adakozók pedig „ajándékul” egy titkos receptet kaptak a Street Kitchen jóvoltából. Az ételek tényleges segítséget jelentettek – és jelentenek továbbra is – a nélkülözőknek. 

„Nagyon örülünk, hogy több mint 55 ezer fogyasztónk állt a jó ügy mellé. Biztosak voltunk benne, hogy számíthatunk rájuk, hogy közösen szerezzünk örömet a rászorulóknak. Természetesen remek együttműködő partnereink is voltak, így ennek az összefogásnak az eredménye egyfelől, hogy jelentős összeggel tudunk segíteni, másfelől hogy ez a támogatás azokhoz kerül, akiknek leginkább szüksége van rá – mondta Szűcs Judit, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs vezetője.

A Coca-Cola #szerezzörömet kampánya nemcsak karácsonykor, hanem az azt követő hónapokban is kitart – amikor hagyományosan csökken az adakozó kedv.