Érdekes információkkal, hasznos tapasztalatokkal gazdagodhattak azok, akik ellátogattak az Effekteam június 2-i és 9-i interaktív workshopjaira. A résztvevők közelebbről is megismerkedhettek a tavalyi díjnyertes programokkal, kapcsolatokat építhettek a megjelent vállalati szakemberekkel és inspirációkat gyűjthettek az idei pályázathoz.

Egy felelős vállalat, szervezet számára fontos, hogy olyan társadalmi felelősségvállalási és fenntarthatósági programokat tudjon megvalósítani, amelyek tényleges pozitív változásokat eredményeznek a közösség és a környezet szempontjából. De vajon mitől lesz sikeres és valóban hatékony egy társadalmi és környezeti befektetési projekt? – ez a téma állt az Effekteam Egyesület júniusi workshopjainak fókuszában. Az interaktív események célja az volt, hogy a korábbi nyertesek tudásának, tapasztalatainak megosztásával segítse elő a felkészülést az Effekt 2030 díj idei pályázatára.

A június 2-án, az UniCredit Bank Hungary Zrt. székházában megtartott rendezvény keretében Bolyán Róbert, a bank Social Impact Banking vezetője bemutatta a Social Impact Banking egy méltányosabb és igazságosabb társadalomért elnevezésű projektet, Kanyó Roland, a dm Kft. marketing és PR menedzsere a Giving Friday programmal ismertette meg az érdeklődőket, Kiss Enikő, az IKEA Lakberendezési Kft. kommunikációs koordinátora az Egy biztonságos otthonért projektbe nyújtott bepillantást, Koen Magherman, a K&H Bank Zrt. stratégiai igazgatója a Start it @K&H inkubátor programról beszélt, Ispaics Tímea, az OTP Bank Nyrt. CSR szenior szakértője pedig az Innováció a jó ügyekért! adományozási programról adott áttekintést.

A június 9-i workshopnak a Vodafone Magyarország Zrt. adott otthont. Az esemény keretében dr. Ádám János, a Tungsram Operations Kft. kísérleti üzemének vezetője a Kutatási célú vertikális farm projektet ismertette, Dupák Anna, a Vodafone Magyarország Alapítvány CR szakértője a Bright Sky mobilalkalmazást mutatta be, Samu Zsófia, a Samsung Electronics Magyar Zrt. PR & CSR menedzsere a Megoldások a holnapért kihívásról beszélt, Szőke Orsolya, az EXIM Zrt. vezérigazgatói kabinet-, PR- és kommunikációs vezetője az #EXIM1000 kihívás eredményeiről számolt be, míg Zsilkina Lívia, a Tesco-GLOBAL Áruházak Zrt. közösségi és CSR menedzsere a Sokszínűségi hét a Tescónál elnevezésű projektet foglalta össze.

A workshopok első részében a meghívott vállalati szakemberek 10-10 perces prezentációkban adtak áttekintést a tavalyi díjazott programokról, majd a résztvevők asztaltársaságokba szerveződtek, és az előadók forgószínpadszerűen végiglátogatták valamennyi csoportot. A 20-20 perces eszmecserék keretében az érdeklődők feltehették személyes kérdéseiket is a bemutatott projektekkel kapcsolatban.