Az UniCredit célja, hogy működésének zöldítésén túl munkavállalói, ügyfelei, partnerei fenntarthatósági szemléletformálását is elősegítse komplex edukációval. A bank az elmúlt évben 1165 kedvezményezettet segített pénzügyi oktatással, előadásokkal vállalkozásfejlesztési fórumokon, üzleti mentorként, iskolai, egyetemi, kamarai oktatási programban, szakmai partnerekkel együtt. A BKIK Bridge to Benefit programjában a fenntarthatóság iránt elkötelezett kkv-kat fejlesztünk. A vállalkozási oktatásokban az 55 év feletti kollégák mentorálási lehetőséget kapnak. A BGE-vel közös pénzügyi oktatási kurzust működtetünk. Kollégáink 2015 óta vesznek részt a legnagyobb hazai pénzügyi közoktatási programban (Pénz7) és segítik életszerű példákkal a tanárokat.

Vállalati ügyfeleinkkel közös “Számít a jövő!” fenntarthatósági kampányunkban az ő (Alteo, Mirelit Mirsa, UTB Envirotech) jó gyakorlataikat mutattuk be videókban, más vállalatokat is inspirálva.
A lakossági szemléletformálást a “Pénzügyekről nyakkendő nélkül” c. fenntarthatósági podcast-sorozattal, valamint az elektronikus számlakivonatra való áttérést faültetési akcióval ösztönző lakossági kampánnyal támogattuk.

Kollégáinknak rendszeresen szervezünk fenntarthatósági témájú előadásokat elismert szakértőkkel, speciális kampányokat (pl. műanyagmentes ősz; 21 nap-21 környezettudatos tipp kihívás). A menedzsment két tagja fenntarthatósági nagykövetként belső rendezvényeken, hírlevelekben és példamutatással képviseli az ESG fontosságát.

További információ a projekttel kapcsolatban: