Az UNICEF Magyarország elindította új, formabontó adománygyűjtő webshopját. Az innovatív platform egyúttal helyzetbe hozza a szervezet értékeivel azonosulni tudó hazai tervezőket és gyártókat is, akiknek számos egyedi, az UNICEF Magyarország számára készült és csak itt elérhető terméke vásárolható meg az internetes felületen.

Az UNICEF Magyarország fontos feladatának tekinti a hazai adományozási kultúra fejlesztését, ennek érdekében folyamatosan újítja meg aktivitásait. A gyermekjogi szervezet legújabb innovatív kezdeményezése az a webshop, amelyen hazai tervezők és gyártók egyedi termékei, limitált kollekciói is megtalálhatóak, miközben minden egyes vásárlás támogatja az UNICEF programjait. A jól brandelt, szűk, „önmagát könnyen eladó” termékkör kiválasztásánál fontos szempont volt a hazai és egyedi gyártás, valamint a fenntarthatóságot, mint értéket képviselő termékek megjelenítése a választékban. A hazai termékek mellett természetesen elérhetők lesznek az UNICEF saját márkás termékei is.

A platform célja az egész éves értékesítés, kiemelt kampányidőszakokkal (mint például a gyermeknap vagy anyák napja), figyelve a szezonalitásból eredő igényekre is, egyelőre csak magyarországi címekre való szállítással. Az adakozók a webshop használatával online fizetéssel és kiszállítással vásárolhatják meg külső partnerek termékeit, így is segítve az UNICEF törekvéseinek megvalósulását. A technikai megoldásoknál a fejlesztők – figyelembe véve a célcsoportok szokásait – mobiltelefonon is jól kezelhetővé tették a platformot, azaz ún. reszponzív felületet dolgoztak ki.

Az adománygyűjtő webshop elérhető itt: www.webshop.unicef.hu