fbpx

A Médiaunió Alapítvány idei, „Élj maradéktalanul!” című, az élelmiszerpazarlás csökkentését célzó társadalmi célú kampánya 2020-ban indult. A kampány részeként az Alapítvány online konferenciát szervez a szakmai párbeszéd erősítésére és az újságírók tájékoztatására. A találkozó során négy rövid szekcióban tekintik át, milyen környezeti és társadalmi hatása van az élelmiszerpazarlásnak, illetve mit tehet a média ellene, emellett pozitív példákat, innovatív kezdeményezéseket is bemutatnak.

Az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem a Tesco számára prioritás. Az ország egyik legnagyobb kiskereskedőjeként nemcsak felelősségük, de lehetőségük is van érdemben fellépni a pazarlás ellen. Éppen ezért az áruházlánc örömmel vállalta el a Médiaunió felkérését, hogy az idei társadalmi-felelősségvállalási kampányuk partnere legyen.

Az esemény időpontja: 2020. október 27., 10.30.

Időtartam: a találkozót két és fél órásra tervezik

Helyszín: online rendezvény (Microsoft Teams-en keresztül csatlakozhatnak a résztvevők)

Moderátor: Orosz Györgyi

 A konferencia programja az „Élj maradéktalanul!” kampány honlapján érhető el: https://www.eljmaradektalanul.hu/digitalis-meet-up/

Regisztráció október 23-ig az info@mediaunio.hu email címen. A találkozó linkjét csak a regisztrált résztvevőknek fogják elküldeni a szervezők.