fbpx

Tesco – A Tesco idén is vásárlóival együtt támogatja a mellrák elleni küzdelmet

Tesco – A Tesco idén is vásárlóival együtt támogatja a mellrák elleni küzdelmet

Az előző évekhez hasonlóan, a Tesco idén októberben is jótékonysági akciót indított az emlőrák elleni küzdelem támogatására. A Go Pink címkével jelölt termékek megvásárlásával az áruházlánc vásárlói 5 forinttal segítik a Semmelweis Egyetem Belgyógyászati és Onkológiai Klinikáját és a betegek gyógyulását. A Tesco pedig 2 millió forinttal egészíti ki az összegyűlt összeget.

Október már hosszú ideje minden évben az emlőrákos megbetegedésekre, illetve azok megelőzésére figyelmet irányító nemzetközi kampány időszaka, melyet rózsaszín szalag szimbolizál. A világszerte leggyakrabban előforduló új daganatos esetek között a mellrák ma vezető szerepet tölt be. Magyarországon pedig évente kb. 8 ezer új emlőrákot diagnosztizálnak, és évente átlagosan 2 ezren halnak meg a betegség következtében. A mellrák elleni küzdelem legfontosabb eszköze a rendszeres szűrővizsgálat, hiszen az időben felismert betegség nagyobb eséllyel gyógyítható, és a szövődmények megelőzhetők.

A Tesco kiemelt figyelmet szentel a kollégák egészségének megőrzésére és fejlesztésére, többek között az évente megrendezett egészséghónap keretében. Tekintettel arra, hogy a munkatársak 68%-a nő, ezért a vállalat idén októberben is külön programokat és szolgáltatásokat szentel a női egészségnek, például ingyenes mammográfiai vizsgálatot biztosít a 40 év feletti kolléganőknek.

Mivel a Tesco szeretné minél szélesebb körben felhívni a figyelmet a megelőzésre és támogatni az emlőrákban érintetteket, így a korábbi évekhez hasonlóan idén is elindította jótékonysági akcióját, melynek során október 1. és 31. között a vásárlók a Go Pink címkével jelölt termékek megvásárlásakor 5 forinttal támogatják a Semmelweis Egyetem Belgyógyászati és Onkológiai Klinikáját, illetve az intézmény betegeinek gyógyulását. A kampány végén összegyűlt összeget a vállalat 2 millió forinttal egészíti ki.

A tavalyi Go Pink kezdeményezés során a Tesco és vásárlói több mint 5 millió forinttal támogattak egy kórházat a mellrák gyógyításához szükséges eszközök beszerzésében. Az áruházlánc bízik benne, hogy idén is hasonló eredményt érnek el az akcióval.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!