Az, hogy számunkra a munkavállalóink az elsők, egyfajta alapelvünk és vállalásunk a Telenornál. A #peoplefirstre építjük az employee experience aktivitásainkat, ráadásul ez az üzleti stratégiánk első pillére is.

Ez a megközelítés a karanténidőszakban minden eddiginél érzékelhetőbbé vált. Büszkék vagyunk rá, hogy a vállalat vezetése teljes mellszélességgel kiállt emellett a krízis során is, a munkavállalók jólléte és biztonsága érdekében tett intézkedéseink hitelesen tükrözték vissza mindezt. 

Az új helyzetre reagálva, több szervezet sikeres együttműködésével releváns és innovatív megoldásokat találtunk. Új platformokra, az új értékeinkre és az agilis fejlesztésre támaszkodva több száz kollégát sikeresen fejlesztettünk és inspiráltunk a kihívással teli időszakokban is.

Létrehoztuk az #ITTVAGYUNKEGYMÁSNAK koncepciót, amit külső-belső üzeneteinkbe is beépítettünk. 

Mentálhigiénés segítő hálózatot alakítottunk ki. Ételkiszállítást szerveztünk a kollégáknak és családjuknak. Vezetőinket webinarokon fejlesztettük, hogy hatékonyan menedzselhessék a távmunkát és közel 700 kollégát képeztünk a távoli munkavégzés és a lelki egyensúly fenntartásáról. Heti elkötelezettség felmérést végeztünk, hogy beazonosítsuk azokat a területeket, melyekkel kiemelten foglalkoznunk kell.

Társadalmi vállalásaink egyike, hogy segítsük a digitális oktatást. HiperSuli programunk keretében a távoktatás segítő javaslatcsomagot és anyagokat dolgoztunk kis tanárok, diákok és szülők számára.

További információk a projekttel kapcsolatban >>