2011 és 2016 között összesen hat alkalommal értékeltük és díjaztuk a hazai vállalatok társadalmi befektetési programjait olyan minőségi szempontok alapján, mint a partnerség, a hatás és az innováció.
A díj átadásának célja az volt, hogy a vállalatok példaértékű társadalmi befektetési programjainak bemutatásával, elismerésével és a lehető legszélesebb körű publikálásával hozzájáruljunk az üzleti szektor társadalmi szerepvállalásának erősítéséhez, továbbá a vállalati döntéshozók ilyen irányú szakmai munkájának inspirálásához, személyes szerepvállalásuk növeléséhez.
2011 és 2016 között összesen hat alkalommal értékeltük és díjaztuk a hazai vállalatok társadalmi befektetési programjait olyan minőségi szempontok alapján, mint a partnerség, a hatás és az innováció.
A díj átadásának célja az volt, hogy a vállalatok példaértékű társadalmi befektetési programjainak bemutatásával, elismerésével és a lehető legszélesebb körű publikálásával hozzájáruljunk az üzleti szektor társadalmi szerepvállalásának erősítéséhez, továbbá a vállalati döntéshozók ilyen irányú szakmai munkájának inspirálásához, személyes szerepvállalásuk növeléséhez.