A magyarországi kiskereskedelemben egyedülálló, új kezdeményezés során a SPAR Magyarország az Agrármarketing Centrum szakmai támogatásával a legkiválóbb hazai élelmiszeripari innovációkat kereste az egész országból.

Az áruházlánc az alapítása óta aktívan segíti a hazai termékek piacra jutását. A vállalat mindig is fontosnak tartotta, hogy a termékkínálata kialakításában kiemelt szerephez jussanak a magyar termelők, gyártók és feldolgozók: a hazai beszállítóik aránya 95%-os, egyes termékcsoportok esetében pedig kizárólag Magyarországon előállított árukat forgalmaznak.

A megmérettetést óriási érdeklődés kísérte, a versenyre ugyanis 269 pályázat érkezett Az előzetes várakozásokat felülmúló beadványokat tapasztalt szakemberekből álló zsűri értékelte, akik többek között az élelmiszer- és ital-előállítás területén éppúgy járatosak, mint a környezetbarát technológiák alkalmazása terén.

A legkiválóbbnak minősített nyolc termékinnováció minden támogatást megkapott a SPAR Magyarországtól, hogy a piacra juthasson: minél jobb hatékonysággal, minél szélesebb vevőközönséghez jusson el. 2020 márciusában az összes INTERSPAR áruház kínálatába vette a győztes termékeket.

A nyertes vállalkozásoknak összetett támogatást nyújtott a SPAR Magyarország: a forgalmazás mellett marketing és üzleti támogatást is kaptak a cég szakmai csapatától. A kellőképpen figyelemfelkeltő árukihelyezésekről a SPAR kifejezetten erre a célra tervezett egyedi termékhűtőkkel és állványokkal gondoskodott.

További információk a projekttel kapcsolatban >>