A következő négy évben stratégiai partnerként segíti a Magyar Olimpiai Bizottság munkáját a Coop Gazdasági Csoport. Az erről szóló megállapodás aláírásával egy időben indult el az üzletlánc hagyományos olimpiai szurkolói mozgalma is, amelynek keretében a Coop 2240 üzletében hajrászalagokon és a social media felületein keresztül buzdíthatják a Tokióban résztvevő magyar sportolókat.

Egy újabb olimpiai ciklusban támogatja a Magyar Olimpiai Bizottságot a Coop Gazdasági Csoport, az erről szóló megállapodást a MOB székházában írta alá Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke, Tóth Géza, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója és Kulcsár Krisztián, a Magyar Olimpiai Bizottság elnöke. A COOP Gazdasági Csoport megalapítása óta, immár 25 éve tartó, a cégcsoport igazgatósága által egyhangúlag támogatott együttműködést a következő négyéves időszakban a bizottság stratégiai partnereként folytatja tovább a Coop, így a tokiói nyári játékokra, a 2022-es pekingi téli olimpiára és a 2024-es párizsi világjátékra készülő sportolókat is támogatja az üzletlánc.

Az aláírással egy időben ismét elindult a Coop 2004-es athéni játékok óta minden olimpiát kísérő szurkolói kampánya is. Az idén #együttvagyunknagyok címmel elindított akció keretében az ország valamennyi COOP üzletében hajrászalagokon a vásárlók jókívánságokat, buzdító üzeneteket küldhetnek a sportolóknak. A Coop Üzletlánc digitális social media platformjain, elsősorban a több mint 600 ezres Facebook-oldalán keresztül is buzdíthatják a magyarok az olimpia résztvevőit. Ez annál is fontosabb lehet, mivel a járványhelyzet miatt ezúttal magyarok személyesen nem szurkolhatnak az olimpiai versenyeken.

A MOB-bal 1996 óta tartó együttműködés része a Coop Gazdasági Csoport társadalmi felelősségvállalási programjának, amely négy pilléren nyugszik. Az olimpikonok és a MOB személyes részvételével immár 15 éve zajló Coop Rally, a különleges ellátást igénylő gyerekek támogatását célul tűző Coop Segély Alapítvány, a hátrányos helyzetű diákok továbbtanulását támogató Bartolák Mihály Alapítvány és az olimpiai felkészülést támogató, most kiszélesített partnerség folytatását segíti az, hogy a tavalyi évet a pandémia jelentette kihívások ellenére eredményesen tudta zárni a 1480 településen 2240 üzletet üzemeltető cégcsoport.