PROJEKT

  • IT bővítések révén március közepétől az irodai kollégáink otthonról dolgozhattak.
  • Védőfelszerelést (gumikesztyű, maszk, kézfertőtlenítő) biztosítottunk a kollégáknak és a veszélyeztetettebb ügyfeleknek.
  • Extra védelem az ügyfélpontokban (plexifal, fertőtlenítők).
  • Kiemelten védtük a veszélyeztetett kollégákat.
  • 50+ online tréning/teszt, 1.100 telefonos képzés/konzultáció a járványról és a változó üzletről.
  • “Számíthatsz ránk!” munkavállalói támogató vonal.

KÉTIRÁNYÚ KOMMUNIKÁCIÓ

  • Új kommunikációs csatornákon napi szinten, valós időben, két irányban elérjük mind a 2.300 kollégánkat.

KÖZÖSSÉG

  • Dolgozóink 83%-a vett részt online közösségi találkozókon (Provident online születésnap, pályázatok, önfejlesztés).
  • Együttműködtünk dr. Almási Kitti pszichológussal: TV-s videó kampány az ügyfeleknek (a célcsoport 83%-át értük el), és kérdezz-felelek a dolgozóknak.
  • Több száz önkéntes munkaóra a közösségek szolgálatában (maszkvarrás, bevásárlás, ügyintézés).