PROJEKT
- IT bővítések révén március közepétől az irodai kollégáink otthonról dolgozhattak.
- Védőfelszerelést (gumikesztyű, maszk, kézfertőtlenítő) biztosítottunk a kollégáknak és a veszélyeztetettebb ügyfeleknek.
- Extra védelem az ügyfélpontokban (plexifal, fertőtlenítők).
- Kiemelten védtük a veszélyeztetett kollégákat.
- 50+ online tréning/teszt, 1.100 telefonos képzés/konzultáció a járványról és a változó üzletről.
- „Számíthatsz ránk!” munkavállalói támogató vonal.
KÉTIRÁNYÚ KOMMUNIKÁCIÓ
- Új kommunikációs csatornákon napi szinten, valós időben, két irányban elérjük mind a 2.300 kollégánkat.
KÖZÖSSÉG
- Dolgozóink 83%-a vett részt online közösségi találkozókon (Provident online születésnap, pályázatok, önfejlesztés).
- Együttműködtünk dr. Almási Kitti pszichológussal: TV-s videó kampány az ügyfeleknek (a célcsoport 83%-át értük el), és kérdezz-felelek a dolgozóknak.
- Több száz önkéntes munkaóra a közösségek szolgálatában (maszkvarrás, bevásárlás, ügyintézés).