Egyik legnagyobb adományozóként fontos, hogy társadalmi szerepvállalásunk fő pillérének, a pénzügyi edukációnak az adományozási kultúra is része legyen. Ezt szolgálja új platformunk, mellyel ügyfeleink hatékonyabban segíthetnek. Felelős vállalatként szeretnénk ahhoz hozzájárulni, hogy ügyfeleink számára is lehetőséget teremtsünk, hogy civil szervezeteknek rendszeresen eljuttathassák adományukat, segítsék az általuk fontosnak tartott konkrét ügyeket, rászorulókat. Jó alapot jelentett, hogy régóta működünk együtt nonprofit partnerekkel különböző programokban. Tapasztaltuk, hogy ügyfeleink számára garanciát jelent, ha a bank (védjegyként) kapcsolódik a kezdeményezéshez. A koncepció kialakítását megelőző kutatás is igazolta, hogy ilyen esetekben ők is szívesebben csatlakoznának a jótékonysági akciókhoz, biztosak benne, hogy megfelelően hasznosul az adományuk. Eddig a fióki ügyféltérben kihelyezett gyűjtődobozokat használtunk. Ám, ahogy minden téren, itt is előtérbe került a digitalizáció: innovatív megoldást kerestünk, hogy ügyfeleink a bank digitális csatornáin, egyszerűen és kényelmesen, a pénzügyeik intézése közben, akár párszáz forinttal támogathassák a jó ügyeket. Platformunk nemcsak könnyebbé teszi az adományok gyűjtését, de a civilnek is gyorsabban, egyszerűbben tudjuk eljuttatni a pénzösszegeket. A fókuszban a társadalmi szerepvállalásában is megjelölt esélyteremtési célok, a gyerekek étkeztetése, oktatása, egészségügyi támogatása, a hátrányos helyzetűek segítése, az állatvédelem, illetve a természeti katasztrófák okozta károk helyreállítása állnak.

További információk a projekttel kapcsolatban.