fbpx

METRO Kereskedelmi Kft. – METRO Fenntartható Gasztronómia Program

METRO Kereskedelmi Kft. – METRO Fenntartható Gasztronómia Program

A METRO Fenntartható Gasztronómia Programja két fő pillérre épül. Az első a fenntartható gasztronómia népszerűsítése és módszertani segítségnyújtás a vendéglátóiparban dolgozóknak. A második pillért a METRO intézkedései jelentik, melyekkel a fenntartható vendéglátóhelyeket támogatja. Pl. beszállítói program egyszerűsített bekerüléssel magyar termelőknek, fenntartható beszerzés és termékfejlesztés, élelmiszerpazarlás elleni küzdelem, képzések a METRO Gasztroakadémián. Az anyavállalat 2020-ban indította el a My Sustainable Restaurant nemzetközi kampányt a Fenntartható Gasztronómia Napjához (06. 18.) kapcsolódva. Ezt tovább gondolva valósította meg saját programját a magyar áruházlánc. A fenntartható gasztronómia napja megünneplésére először 2021-ben került sor a METRO Gasztroakadémián, egy nagy érdeklődésre számot tartó gasztroworkshopon. 2022. június 16-án már szakmai fórummal és hagyományteremtő díjátadóval tisztelgett a vállalat a fenntartható gasztronómia napja előtt, motiválva a vendéglátóipar környezettudatos szereplőit: a METRO Fenntartható Gasztronómia Díjat első ízben Zoltai Anna közegészségügyi szakember, Dr. Árvai Anita a Veganeeta Home étterem tulajdonosa és a Növényi konferencia szervezői kapták. A METRO kommunikációjában is képviseli a fenntartható gasztronómiát – közte a környezeti hatás csökkentését célzó étkezési trendeket, mint a flexitariánus és a vegán, mellyel elsősorban a vendéglátóipar szereplői számára végez szemléletformálást és ismeretterjesztést.

További információ a projekttel kapcsolatban:

Iratkozzon fel hírlevelünkre!