fbpx

Megjelentek az Effekt 2030 Díj idei döntős programjait bemutató esettanulmányok

Megjelentek az Effekt 2030 Díj idei döntős programjait bemutató esettanulmányok

Az Effekteam honlapján már elérhetőek azok az esettanulmányok, amelyek az Effekt 2030 Díj idei döntős pályázatait mutatják be. Az egységes struktúrába szerkesztett ismertetőkből egyebek mellett kiderül, hogyan támogathatja a betegellátást a digitális technológia, miként segíthetik munkavállalóikat a cégek a koronavírus-járvány okozta nehézségek leküzdésében és milyen kis lépések vezethetnek egy zöldebb jövő felé.

ESETTANULMÁNY-GYŰJTEMÉNY>>

Az Effekteam Egyesület azzal a céllal hozta létre az Effekt 2030 Díjat, hogy a vállalatok innovatív kezdeményezéseinek bemutatásával, elismerésével és publikálásával hozzájáruljon az üzleti és startup szektor társadalmi szerepvállalásának, fenntarthatósági kezdeményezéseinek erősítéséhez. A benyújtott pályázatokat minden ősszel négy kategóriában (Esélyteremtő üzlet, Jövő gazdasága, Zöld egyensúly, Mindenki társadalma) díjazzák, de ez évben az egyesület vezetősége a vállalatok járványhelyzetben tett erőfeszítései mellett sem mehetett el szó nélkül, ezért megalkotott egy új, COVID-19 kategóriát is. A zsűri döntése alapján összesen 19 pályázat jutott az idei döntőbe, közülük kerültek ki végül a kategóriánkénti győztesek.

Az Esélyteremtő üzlet kategóriában a Vodafone Magyarország Alapítvány ÉletMentő programja nyert. A Jövő gazdasága kategóriában a dm Kft. vehette át a díjat, amelyet Kezdd kicsiben! pályázatával érdemelt ki. A Zöld egyensúly kategóriában a Coca-Cola Magyarország Hulladékmentes Tisza Programját találta a legjobbnak a zsűri. A Mindenki társadalma kategória győztese a Vodafone Magyarország Alapítvány Digitális Iskola Programja lett. Az új, COVID-19 kategórián belül díjazták a Telenor Hungary #Itt vagyunk egymásnak programját, valamint a Coca-Cola Magyarország nyújtotta támogatások a COVID-19 járvány alatt című pályázatot, és közönségdíjas lett a Provident CARE Program. A zsűri különdíjjal ismerte el A K&H társadalmi szerepvállalása a Covid-19 idején című pályázatot és különdíjban részesült a MOL Hygi pályázat is.

A pályázatok alapján készült esettanulmányok egységes szerkezetben ismertetik mind a 19 döntőbe jutott program célját, bemutatják, hogy a kezdeményezések hogyan illeszkedtek az adott vállalatok működéséhez és arra is kitérnek, hogy miként sikerült az elképzeléseket a gyakorlatban megvalósítani. A részletes összefoglalókban megtalálható, hogy a cégek partneri együttműködései mennyiben segítették elő a programok sikerét és milyen hozzáadott értéket teremtettek a célcsoportot jelentő közösség számára. Aki elolvassa az Effekteam honlapján közzétett tanulmányokat, azt is megtudhatja, hogy a kezdeményezések milyen innovatív megoldásokat alkalmaztak, miként hatottak a környezetre, a társadalomra és hatásuk hogyan él tovább a jövőben.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!