A Márkamonitor szerkesztősége március 22-én rendezi meg a hagyományos tavaszi Márkaépítés konferenciát. Az idei rendezvény a nagy globális folyamatok tükrében igyekszik körüljárni a brandinget, egyúttal gyakorlati tanácsokat, útmutatást adva a mindennapokhoz.
A közelmúltban épültek be a branding eszköztárába olyan kifejezések, mint a fenntarthatóság, a körkörös gazdaság, a purpose, az ESG, de az aktuális nehézségek ezeket (remélhetőleg csak ideiglenesen) kisebb-nagyobb mértékben zárójelbe tették. Miként oldhatjuk meg a sürgős napi problémákat úgy, hogy hosszú távon ne okozzunk még nagyobb gondot magunknak? És közben hogyan maradhat sikeres cégünk, márkánk?
A Márkamonitor konferenciájának keretében a márkaépítők egy inspirációkban gazdag napot tölthetnek együtt olyanokkal, akik hozzájuk hasonló nehézségekkel küzdenek, netán hasonló problémákra találtak megoldást. A résztvevők izgalmas és nagyon aktuális témákról hallhatnak szakavatott előadóktól és egymással is megoszthatják tapasztalataikat.
Részletes program és jelentkezési lehetőség itt található: https://markamonitor.hu/konferenciak/markaepites-2023-neverending-change/