Az Effekteam idén ismét a megszokott formában rendezi meg szakmai workshopjait, ahol az érdeklődők közelebbről is megismerkedhetnek az Effekt 2030 díjat nyertprogramokkal, első kézből szerezhetnek tapasztalatokat a díjazott cégektől, kapcsolatokat építhetnek a megjelent vállalati szakemberekkel és ahhoz is inspirációkat gyűjthetnek, hogy saját projektekkel pályázzanak a szakmai elismerésre. Az első workshop június 2-án már lezajlott, a következő alkalomra pedig június 9-én kerül sor.

Egy felelős vállalat, szervezet számára fontos, hogy olyan társadalmi felelősségvállalási és fenntarthatósági programokat tudjon megvalósítani, amelyek tényleges pozitív változásokat eredményeznek a közösség és a környezet szempontjából. De vajon mitől lesz sikeres és valóban hatékony egy társadalmi és környezeti befektetési projekt? – ez a téma áll az Effekteam Egyesület júniusi workshopjainak fókuszában.

A június 2-án lezajlott esemény keretében Bolyán Róbert, az UniCredit Bank Hungary Zrt. Social Impact Banking vezetője a Social Impact Banking egy méltányosabb és igazságosabb társadalomért elnevezésű projektet mutatta be, Kanyó Roland, a dm Kft. marketing és PR menedzsere a Giving Friday programmal ismertette meg az érdeklődőket, Kiss Enikő, az IKEA Lakberendezési Kft. kommunikációs koordinátora az Egy biztonságos otthonért projektbe nyújtott bepillantást, Koen Magherman, a K&H Bank Zrt. stratégiai igazgatója a Start it @K&H inkubátor programról beszélt, míg Ispaics Tímea, az OTP Bank Nyrt. CSR szenior szakértője az Innováció a jó ügyekért! adományozási programról adott áttekintést.

A 2022. június 9-én, a Vodafone Magyarország Zrt. székházában (1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6.) tartandó workshop keretében

  • Dr. Ádám János, a Tungsram Operations Kft. kísérleti üzemének vezetője a Kutatási célú vertikális farm projektet foglalja össze;
  • Dupák Anna, a Vodafone Magyarország Alapítvány CR szakértője a Bright Sky mobilalkalmazást mutatja be;
  • Samu Zsófia, a Samsung Electronics Magyar Zrt. PR & CSR menedzsere a Megoldások a holnapért kihívásról beszél;
  • Szőke Orsolya, az EXIM Zrt. vezérigazgatói kabinet-, PR- és kommunikációs vezetője az #EXIM1000 kihívás eredményeiről számol be;
  • Zsilkina Lívia, a Tesco-GLOBAL Áruházak Zrt. Közösségi és CSR menedzsere pedig a Sokszínűségi hét a Tescónál projekt részleteit ismerteti.

Az esemény során az előadók 10-10 perces prezentációit interaktív beszélgetések követik. A résztvevők asztaltársaságokba szerveződnek és az előadók forgószínpadszerűen végiglátogatják valamennyi asztaltársaságot. A 20-20 perces eszmecserék keretében az érdeklődők feltehetik kérdéseiket a bemutatott programokkal kapcsolatban, amelyekre az előadók közvetlenül válaszolnak és megosztják személyes tapasztalataikat.

Az esemény részletes programja itt található.