Az Effekteam június 11-i online workshopjának résztvevői olyan nagyvállalatok társadalmi felelősségvállalási és fenntarthatósági programjait ismerhették meg közelebbről, mint a Coca-Cola, a dm, az IKEA, a Telekom vagy az UniCredit Bank. A meghívott előadók megosztották tapasztalataikat, jó gyakorlataikat arról, hogyan lehet sikeres és hatékony egy társadalmi, környezeti befektetési projekt és válaszoltak az érdeklődők kérdéseire is.

Az Effekt 2030 – A közösségi befektetések díjának meghirdetéséhezkapcsolódóanaz Effekteam rendszerint évente két alkalommal szervez workshopot azzal a céllal, hogy a téma iránt érdeklődő vállalatok mélyebben megismerhessék az előző év legjobb környezeti és társadalmi befektetési projektjeit. Bár a pandémia miatt az idei eseményeket az egyesület az online térben hirdette meg, a június 11-i interaktív program így is sikeresen, a résztvevők aktív közreműködésével zajlott.

Nyilas Orsolya, a Coca-Cola Magyarország külső kommunikációs vezetője bemutatta a vállalat Hulladékmentes Tisza Programját, Kanyó Roland, a dm Kft. marketing és PR managere megismertette az érdeklődőket a tudatos fogyasztás népszerűsítését szolgáló Kezdd kicsiben! programmal, Kiss Enikő, az IKEA Lakberendezési Kft. kommunikációs koordinátora a rászorulókat támogató Veled Közösen! kezdeményezésről beszélt, Türk Rita, a Magyar Telekom kommunikációs és társadalmi felelősségvállalási szakértője bepillantást nyújtott a Legyélteis! Most generációs programba, melynek célja a generációk közötti digitális szakadék csökkentése, Szanyi Laura, az UniCredit Bank Hungary kommunikációs vezetője pedig a pénzintézet Munkáltatói Covid-19 megoldásairól adott áttekintést.

A prezentációkat követő interaktív beszélgetések keretében a résztvevők virtuális asztaltársaságokba szerveződtek és az előadók forgószínpadszerűen végiglátogatták mindegyik csoportot. A 15-15 perces eszmecserék során a résztvevők közvetlenül feltehették kérdéseiket, tapasztalatokat szerezhettek a felelős közösségi befektetések megvalósításával kapcsolatban, sőt inspirációt gyűjthettek ahhoz is, hogy idén saját projektjeikkel pályázzanak az Effekt 2030 díjra.

A következő workshopra június 18-án kerül sor, ahol a résztvevők – az első eseménnyel megegyező interaktív formában – további öt nagyvállalat társadalmi, környezeti befektetési projektjét ismerhetik meg. Tölgyes Orsolya, a Budapest Bank kommunikációs vezetője a Dobbantó Program részleteit ismerteti, Markovics Emma, a MOL CSR szakértője a MOL Egymásért – Most a törődés hajt elnevezésű programját mutatja be, Csóka Noémi, a Nestlé Hungária kommunikációs és CSV menedzsere a vállalat Újrahasznosítási Kisokos – Te tudod, hova dobd? projektjét foglalja össze, Gara Gábor, a Provident kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatója a Provident CARE Program: Vigyázzatok Egymásra, Vigyázunk Rátok! programjáról beszél, Flakstad Emőke, a Vodafone Magyarország Alapítvány főtitkára pedig a Digitális Iskola Program eredményeiről számol be. Az eseményre még korlátozott a számban lehet regisztrálni 2021. június 16-ig.

További információ és jelentkezési lehetőség ezen az oldalon található.