fbpx

Edukációval segíti a fenntarthatósági szemléletformálást az UniCredit

Edukációval segíti a fenntarthatósági szemléletformálást az UniCredit

Az elmúlt évi Effekt 2030 pályázaton a Mindenki társadalma kategóriában indult és ért el dobogós helyezést a Minél többen, fenntarthatóbban: fenntarthatósági szemléletformálás az UniCredit Banknál elnevezésű projekt, melyet Bolyán Róbert, az UniCredit Bank Hungary Zrt. Social Impact Banking vezetője mutat be a június 14-i workshop keretében.

Az UniCredit Bank arra törekszik, hogy működésének zöldítése mellett munkavállalói, ügyfelei és partnerei fenntarthatósági szemléletformálásához is hozzájáruljon komplex edukációval. A pénzintézet 2021-ben 1165 kedvezményezettet segített pénzügyi oktatással, előadásokkal vállalkozásfejlesztési fórumokon, üzleti mentorként, iskolai, egyetemi, kamarai oktatási programban, szakmai partnerekkel együtt. A bank munkatársai a BKIK Bridge to Benefit programjában a fenntarthatóság iránt elkötelezett kkv-kat fejlesztik, a BGE-vel közös pénzügyi oktatási kurzust működtetnek, és 2015 óta vesznek részt a legnagyobb hazai pénzügyi közoktatási programban (Pénz7), ahol életszerű példákkal segítik a tanárokat. A vállalati ügyfelekkel közös „Számít a jövő!” fenntarthatósági kampányban a cégek (Alteo, Mirelit Mirsa, UTB Envirotech) jó gyakorlatait mutatták be videókban, másokat is inspirálva. A lakossági szemléletformálást a „Pénzügyekről nyakkendő nélkül” című fenntarthatósági podcast-sorozattal, az elektronikus számlakivonatra való áttérést faültetési akcióval támogatták. A munkatársaknak rendszeresen szerveznek fenntarthatósági témájú előadásokat elismert szakértőkkel, a menedzsment két tagja pedig fenntarthatósági nagykövetként belső rendezvényeken, hírlevelekben és példamutatással képviseli az ESG fontosságát.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!