A dm 2021-ben is átszínezi a Black Friday napot, és féktelen akciók helyett egy közös, jótékony ügy támogatását ajánlja vásárlóinak. A drogérialánc november 26-án teljes bevételének 5 százalékát a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítványnak adományozza, hogy „Fontos vagy! – Kamasz krízisek a koronavíruson innen és túl” néven közös kampányt indítsanak a fiatalok mentális egészségének megőrzéséért.
A dm-nél az akciók helyébe a tartós árak léptek, a profitszerzés ellenpontjaként a társadalmi felelősségvállalás, az ünnepi vásárlási kedv kihasználásával szemben pedig a karácsony valódi értékeivel való azonosulás áll. A drogérialánc üzleteiben a Black Friday napon sem lesznek árzuhanások. Amit helyette kínálnak: a #givingisthenewblack mottót használva november 26-án teljes bevételük 5 százalékát a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítványnak adományozzák, hogy „Fontos vagy! – Kamasz krízisek a koronavíruson innen és túl” néven közös kampányt indítsanak a fiatalok mentális egészségének megőrzéséért. A kampány során egy mindenki számára elérhető online programsorozatot szervez a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány 2022 januárjában, melynek keretében hasznos cikkekkel, podcastokkal, szakemberekkel készült interjúkkal, és online kurzusokon elsajátítható információkkal, tippekkel látják el a kamaszokat és szüleiket a fiatalok mentális egészségének témájával kapcsolatban. A szervezet az intézményekben élő fiatalokat offline programsorozattal is segíti majd.