A Coca‑Cola az újraindulás időszakában a koronavírus által leginkább sújtott egyik iparágat, a vendéglátó szektort segíti, mivel az éttermek nagy része az elmúlt hónapokban zárva tartott, és ezért bevétele sem volt. A Coca‑Cola Magyarország július 1-től nagyszabású kampánnyal támogatja a szektort. Több mint 430 fővárosi és vidéki éttermi partnere számára személyre szabott hirdetéseket – plakátokat, online hirdetéseket és éttermi reklámanyagokat – készített el, és helyez ki. Ezekre ugyanis a nehéz helyzetben a vendéglátóhelyek nagy része most nem tud költeni, miközben a nyilvánosságra óriási szükségük van.

A vendéglátóipari szektornak elkél a segítség – jobban, mint valaha. A fogyasztóknak pedig hiányoztak a kedvenc éttermeik, a beülés egy hangulatos helyre, a profin elkészített fogások. Most újra bárki élvezheti ezeket – jobban, mint valaha. Abban, hogy az éttermek és vendégeik minél könnyebben egymásra találjanak, a Coca‑Cola nagyszabású kampánnyal segít. A „Jobban, mint valaha” kampány első fázisában, országos akció keretében 2020. június 19-én közel 50 millió forint értékben, mintegy 300 helyen összesen 100 000 palack ajándék Coca‑Cola üdítőitallal várták a kezdeményezésben részt vevő bárok, kávézók a vendégeket.

Július kezdetével pedig még nagyobb volumenben, más formában folytatta a vállalat a szektor támogatását: több mint 430 fővárosi és vidéki éttermi partnerüknek készítettek személyre szabott plakátokat, online hirdetéseket és éttermi reklámanyagokat. A nehéz helyzetben a vendéglátóhelyek nagy része ugyanis most nem tud hirdetésekre költeni, miközben nyilvánosságra nagyobb szükségük van, mint valaha, mivel az elmúlt hónapokban a helyzet annyira súlyos volt, hogy a vendégek hiánya miatt számos vendéglátóhely szinte teljesen leállt. Vezető üdítőital-gyártóként a Coca‑Cola értékesítési adatai egyfajta indikátorként hónapról hónapra jó visszajelzést adnak a vendéglátóipar állapotáról: ezekből az látható, hogy több mint 8200 étterem vagy gyorsétterem, büfé, bár, szálloda, panzió a korlátozások két hónapja alatt egyetlen palack üdítőt sem rendelt a vendégek hiánya miatt. 

Az éttermeket tulajdonosaik, szakácsaik vagy felszolgálóik arcával és finom ételeikkel együtt bemutató plakátok, citylightok és óriáshálók július 1-től láthatók országszerte. A hirdetéseket a vendéglátóhelyek közelében helyezték el, így ha valaki kedvet kap a plakát alapján az adott étteremhez, azonnal be is tud oda térni. A köztéri felületekhez további megjelenések is kapcsolódnak, az éttermek számára beltéri reklámanyagok és bannerek formájában online hirdetések is készülnek.  A kampányban a vendéglátóhelyek széles skálája szerepel: kisebb és nagyobb méretű; retro, klasszikus és modern stílusú; magyaros vagy épp olasz, török, görög, amerikai, libanoni, uruguayi vagy távol-keleti ételeket kínáló éttermek egyaránt megjelennek a plakátokon Budapest minden kerületében és 54 vidéki városban.