A Coca-Cola áprilistól további tájékoztatásig szünetelteti a Coca-Cola és a többi márkája kereskedelmi reklámtevékenységét – jelentette be a cég. Az így felszabaduló forrásokat közösségeik és a munkatársak biztonságának és egészségének elősegítésére fordítja a vállalat. A döntés nyomán felszabaduló hirdetési felületeket, ide értve a közösségimédia-felületeket is, itthon a Magyar Vöröskeresztnek adja át a Coca-Cola, amely így lényegesen hatékonyabban juttathatja el szélesebb körnek az üzeneteit ezekben a vészterhes időkben.

A Coca-Cola, a cég palackozó partnerei és a vállalat globális alapítványa emellett világszerte 120 millió dollárral támogatja az érintett közösségeket a koronavírus elleni küzdelmükben. Az azonnali támogatással védőfelszereléseket és innivalót biztosítanak az egészségügyben dolgozóknak, és élelmiszert juttatnak a rászoruló csoportoknak.