Február 8-tól február 21-ig a fenntartható termékek kerülnek reflektorfénybe az Auchan Magyarország áruházaiban. A Green Weeks alatt kedvezményes árak mellett a vásárlók edukálását is a zászlajára tűzte az áruházlánc.
Az Auchan Magyarország évek óta tesz következetes lépéseket a fenntarthatóság irányába. A vállalat volt például az első a hazai piacon, aki kivezette áruházaiból a súlyosan környezetszennyező, egyszerhasználatos műanyagzacskót, amibe a vásárlók a zöldséget, gyümölcsöt, illetve a pékárut tehették bele. Az egyszerhasználatos csomagolóeszközök helyett ma már csak olyan környezettudatos alternatívákat kínálnak, mint a házilag komposztálható zacskók és a többször használatos textil zsákok.
A Green Weeks két hete alatt nem csak a csomagolóeszközökre, hanem a környezetkímélőbb termékekre is szeretnék akciókkal felhívni a figyelmet, amelyekhez a vásárlók most kedvezménnyel juthatnak hozzá. A kínálat rendkívül színes, a bioélelmiszerektől a tisztító- és tisztálkodási szereken, vegyi árukon át a kis- és nagyháztartási gépekig terjed. Találunk a választékban újrahasznosított anyagokból készült edényeket és környezetkímélőbb kozmetikumokat vagy éppen energiatakarékos fényforrásokat is. Több terméket csomagolás nélkül hoznak forgalomba, természetesen a higiéniai biztonság betartásával.
Az Auchan átfogó fenntarthatósági stratégiája nem csak az áruházi működésre terjed ki, hanem az árukészletre, a csomagolásra és a vásárlói szemléletformálásra is. Két héten át azok a termékek lesznek akciósak, amelyeknek előállítása, összetétele, csomagolása vagy éppen annak hiánya a környezettudatosság irányába mutat. A környezetkímélőbb árucikkeket az áruházak bejáratánál, jól láthatóan helyezik ki, hogy könnyen lehessen közülük válogatni.