fbpx

Auchan – Szívbeteg gyermekeknek szervez gyűjtést az Auchan

Auchan – Szívbeteg gyermekeknek szervez gyűjtést az Auchan

Immár harmadszor indít digitális adományozást az Auchan. Az áruházlánc a szívbeteg gyermekek részére gyűjt február 1-je és 28-a között, a vásárlók és a munkatársak bevonásával.

Ismét digitális adománygyűjtésbe kezd az Auchan. A vállalat immár harmadik alkalommal alkalmazza ezt az újszerű gyűjtési módszert, melynek alapját hűségprogramja, a Bizalomkártya Program adja. Az áruházlánc ezúttal is saját adományával nyitja az aktivitást és 10 millió Bizalomponttal hívja csatlakozásra vásárlóit, akik a saját Bizalompontjaikból jótékonykodhatnak. Ennek az újfajta adományozásnak több előnye is van: egyrészt az adományozóknak kevésbé megterhelő, hogy nem közvetlenül a saját pénztárcájukhoz kell nyúlniuk, nem időigényes, ugyanakkor biztonságos a folyamat, továbbá pontosan nyomon követhető, hogy hova jut a felajánlás.

A társadalmi felelősségvállalás, a szolidaritás és az összefogás kiemelt helyen szerepel az Auchan alapelvei között, a Bizalompontos adományozási akcióval pedig egy olyan hagyományt szeretne megőrizni a vállalat, amelyben a vásárlók és az áruházlánc közösen teremthetnek értéket. Idén a tavalyi első adományozás egyik legnépszerűbb alapítványára, A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítványra esett a választás. Az 1991 óta működő szervezet célja, hogy segítse a szívbeteg újszülöttek, csecsemők és gyermekek gyógyulását. Olyan készülékeket, műszereket, valamint játékokat vásárolnak, melyek otthonosabbá teszik a gyermekek számára a kórházi körülményeket.

Az Együtt. Szívvel, lélekkel. elnevezésű kampány ideje alatt a vállalat a munkatársai számára is egészségprogramot hirdet, amellyel a szív egészségének megőrzésére szeretné felhívni a figyelmet. A kollégák különböző online programok közül választhatnak a hét minden napján, mint például bodyart, pilates, funkcionális edzés. A sportos perceket a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének egészségmegőrző tanácsai is kiegészítik, illetve Auchan sajátmárkás termékek is fókuszba kerülnek az egészséges táplálkozás kapcsán. A cél 144 ezer perc közös mozgás elérése, amelyet, ha sikerül teljesíteni, további 144 ezer forint kerül az Alapítvány bizalomkártyájára az Auchan munkatársainak köszönhetően.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!