fbpx

Auchan – A „jószívűség” került középpontba az Auchannál

Auchan – A „jószívűség” került középpontba az Auchannál

Lezárult az Auchan Együtt. Szívvel, lélekkel. elnevezésű digitális adományozási programja, melynek eredményeként az áruházlánc több mint 18,5 millió forintot gyűjtött össze vásárlói és munkatársai bevonásával A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány részére. Az adományozást a vállalat összekötötte a belső egészségmegőrző programjával is, amelynek az egészséges életmódra való figyelemfelhívás mellett a másik fontos célja az volt, hogy a munkatársak által összegyűjtött sportos percek forintosított értékével támogassák az alapítvány munkáját.

A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány részére indított adománygyűjtéshez az Auchan ismét azt az egyedi, digitális megoldást alkalmazta, amely az áruházlánc hűségprogramján keresztül valósul meg. A vásárlók a saját Bizalomkártya fiókjukban a vásárlásaik után járó Bizalompontjaikból ajánlhattak fel csupán néhány kattintással, online az Alapítványnak, ami aztán egy erre létrehozott, levásárolható Bizalomkártyán gyűlt össze az Alapítványnak. A vállalat ezúttal is saját felajánlásával nyitotta meg a gyűjtést és 10 millió Bizalomponttal hívta csatlakozásra vásárlóit. Ez az újfajta adományozási módszer előző évben lett nagy siker az Auchannál, hiszen számos előnye van: az adományozóknak kevésbé megterhelő, hogy nem közvetlenül a saját pénztárcájukhoz kell nyúlniuk, nem időigényes, ugyanakkor biztonságos a folyamat, amivel az is nagyon jól követhető, hogy hogyan ér célba a felajánlás. Az év első gyűjtése rekorderedménnyel zárult, az Auchan a vásárlóival közösen több mint 37 millió Bizalompontot gyűjtött össze, ami több mint 18,5 millió forintot jelent. Az adományból az alapítvány nagyon sok hasznos és szükséges eszközt tud vásárolni a GOKVI Gyermekszív Központnak.

A kampány ideje alatt a vállalat a munkatársai számára egészségprogramot hirdetett Auchan Fitt néven, amellyel – a kedvezményezett szervezet profiljához igazítva – a szív egészségének megőrzésére szerették volna felhívni a figyelmet. A munkatársak három héten keresztül mindennap különböző online sportlehetőségek közül választhattak, kipróbálhatták például a bodyartot, a pilatest vagy a funkcionális edzést. Ehhez egy „kisokost” is készítettek, amelyben szerepeltek azok az egészséges életmódtanácsok is, amelyeket a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége a vállalat felkérésére állított össze, továbbá digitális kuponok, amelyekkel kedvezményesen vásárolhattak egészséges termékeket. A táplálkozásra és a sportra való figyelemfelhívás mellett a másik fontos cél az volt, hogy a munkatársak 144 ezer percet mozogjanak közösen három héten keresztül és ezzel járuljanak hozzá a gyűjtéshez. A munkavállalók lelkes részvételének köszönhetően a kitűzött célt sikerrel teljesítette az Auchan-csapat, és ezzel nem csak saját egészségüknek tettek jót, hanem további 144 ezer forinttal gazdagították A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítványt.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!