fbpx

A Provident pályázatát találta a legszimpatikusabbnak a nagyközönség

A Provident pályázatát találta a legszimpatikusabbnak a nagyközönség

Szeptember 28-án 12:00 órakor lezárult az Effekt 2030 Díj közönségszavazása. A zsűri által a shortlistre kiválasztott 19 projekt közül a közönség számára a Provident Pénzügyi Zrt. Provident Care: Vigyázzatok Egymásra, Vigyázunk Rátok! programja volt a legszimpatikusabb.

A válság első hullámának idején (is) a Provident nagy figyelmet fordított munkatársai és ügyfelei egészségének megőrzésére, és intézkedéseit pályázatba foglalva nyújtotta be az Effekt 2030 Díjra. A cég nemcsak a dolgozók fizikai, hanem mentális egészségének védelmét is kiemelten kezelte, s ennek megfelelő megoldásokat is tartalmazott az intézkedéscsomag, amely a következő elemekből állt:

PROJEKT

  • IT bővítések révén március közepétől az irodai kollégák otthonról dolgozhattak.
  • Védőfelszerelést (gumikesztyű, maszk, kézfertőtlenítő) biztosítottak a kollégáknak és a veszélyeztetettebb ügyfeleknek.
  • Extra védelem az ügyfélpontokban (plexifal, fertőtlenítők).
  • Kiemelt védelem a veszélyeztetett kollégáknak.
  • 50+ online tréning/teszt, 1 100 telefonos képzés/konzultáció a járványról és a változó üzletről.
  • „Számíthatsz ránk!” munkavállalói támogató vonal.

KÉTIRÁNYÚ KOMMUNIKÁCIÓ

  • Új kommunikációs csatornákon napi szinten, valós időben, két irányban elérték mind a 2 300 munkavállalót.

KÖZÖSSÉG

  • Dolgozóik 83%-a vett részt online közösségi találkozókon (Provident online születésnap), pályázatok, önfejlesztés.
  • Együttműködtek dr. Almási Kitti pszichológussal: TV-s videókampány az ügyfeleknek (a célcsoport 83%-át érte el a cég), és kérdezz-felelek a dolgozóknak.
  • Több száz önkéntes munkaóra a közösségek szolgálatában (maszkvarrás, bevásárlás, ügyintézés).

Gratulálunk a Providentnek a Közönségdíjhoz, amelyet a többi díjhoz hasonlóan október 1-jén, az Effekteam online konferenciáján fogunk átadni a cég képviselőjének.

A KÖZÖNSÉGSZAVAZÁS EREDMÉNYEI>>

Iratkozzon fel hírlevelünkre!