A dm tovább bővítette jótékonysági programját

A dm tovább bővítette jótékonysági programját

A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját, melynek keretében a 260 dm üzlet jelképes keresztszülői szerepet vállal 260 nehéz helyzetben lévő kisgyermekes családnál. A program keretében 7530 csomag pelenkát adtak át a Katolikus Karitásznak, akik eljuttatják azokat a családokhoz. A programot idén több mint 1000 csomaggal növelték, ami több mint 27 millió forint értékű támogatást jelent. 

Tizenöt éve kezdte meg a drogéria Együtt a babákért programját, amelynek célja, hogy a 260 dm üzlet jelképes keresztülői szerepet vállal egy-egy nehéz helyzetben lévő kisgyermekes családnál, és több hónapra elegendő pelenkamennyiséggel könnyítenek a családok anyagi terhein. Ez jelentős megtakarítás a családoknak, amit ezúttal másra, életminőségük javítására fordíthatnak. A családok kiválasztásában a kezdetektől fogva partnerük a Katolikus Karitász, akik országos hálózatként jelen vannak az érintett családok mindennapjaiban, és el tudják juttatni hozzájuk a csomagokat.

A programot idén kibővítették, és a korábbi 6500 csomag pelenka helyett idén már 7530 csomagot adtak át a karitatív szervezet munkatársainak, ami több mint 27 millió forint értékű támogatást jelent. Az extra mennyiségű pelenkák XS és 1-es méretűek, amelyeket elsősorban olyan újszülöttek számára biztosítanak, akik hosszabb ideig kórházi ellátásra szorulnak, vagy életük első hat hetét, az örökbe adhatóságig az intézményben kénytelenek tölteni.

A 81 raklap pelenka január végén érkezett meg a Katolikus Karitász raktárába, ahonnan azonnal megkezdődött a regionális központokba való szétosztás. A szervezet helyi képviselői pedig eljuttatják azokat a támogatásban részesülő családokhoz. Február 13-án Budapesten a dm munkatársainak személyesen is lehetőségük volt találkozni a családokkal és átadni a pelenkák egy részét. 

Iratkozzon fel hírlevelünkre!