Tavaly óta egyre fokozódó nehézséget jelentett, hogy hogyan lehet az otthoni munkavégzésre kényszerült, elfáradt dolgozók és a megváltozott körülmények között megőrizni a csapatszellemet. Egy belső CSR feladatra kerestünk megoldást elsősorban, továbbá külső CSR tevékenységünket is szerettük volna erősíteni; mindezeket COVID-kompatibilisen. Ezen kihívásokra egy kihívással válaszoltunk, így kelt életre a #EXIM1000 játék.
1000 km-t tűztünk ki közös célul, amelyet a kollégák az általuk választott sportágakban tehettek meg annak szellemében, hogy minden megtett km-ük 1000 forintot ért a Heim Pál Gyermekkórháznak.
Saját távját mindenki önállóan teljesítette, amelyet az erre létrehozott weboldalon összesítettünk. A teljesítményeket applikációkról készült fotókkal igazolták a játékosok, illetve bárki tölthetett fel szelfit is.
A minden várakozást felülmúló lelkesedésnek köszönhetően az 1000 km-t 2 hét alatt teljesítették a játékosok, így ezt követően arra buzdítottuk őket, hogy adjanak bele mindent. Végül 7 395 km-t tett meg közösen az EXIM-csapat, így 7 395 000 forintot adományoztunk a kórháznak. Mindeközben a weboldalon sok száz fotó, személyes üzenet és több órányi zene cserélt gazdát; otthonról.
A kampányt külső, ügynökségi segítség nélkül, teljes egészében belső erőforrásokból valósítottuk meg.
A célhoz érve is folytatódik a játék: Az EXIM csapata ugyanis kihívta a Raiffeisen Bank és az S&T Consulting Hungary csapatát, akik tovább viszik a #EXIM1000-kihívást.