fbpx

TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt. – A Tesco munkáltatói felelősségvállalása a járványhelyzetben

TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt. – A Tesco munkáltatói felelősségvállalása a járványhelyzetben

Egyik legnagyobb hazai munkáltatóként kötelességünk a biztonságos munka/vásárlási környezet kialakítása, fenntartása. A program a koronavírus járvány alatt működtetett munkáltatói aktivitásokat foglalja össze.

A program során közel 11.000 munkavállalónkat szinte real-time tájékoztattunk, támogattuk őket biztonságérzetük, jóllétük fenntartásában. Az irodai közel 900 munkatársunkat néhány nap alatt átállítottuk home office-ra. Napi legalább 3 cikket közzétettünk a munkatársi oldalon, heti 2 irodai hírlevelet küldtünk ki. Mindemellett rendes üzletmenetet biztosítottunk, megőriztük a vállalati stratégia alapját képező fókuszokat.

A járvány idején a vállalat által hozott munkatársi intézkedések 3 pillérre épülnek. Ezek közös metszete a gondoskodás, az odafigyelés és a másik ember fizikai és lelki biztonságának növelése:

  • CSALÁDOK VÉDELME-SEGÍTÉSE (szünidei támogatás (75millió Ft), rászoruló kollégák segítése (16 millió Ft), családbarát beosztás),
  • BIZTONSÁGOS MUNKAKÖRNYEZET (veszélyeztetett csoportba tartozóknak fizetett távollét, növeltük a kézfertőtlenítők, kesztyűk rendelését, a jó fizikai állapothoz vitamint/gyümölcsöt biztosítottunk (több mint 62 tonna), a pénztáraknál plexifalak),
  • GONDOSKODÁS, EDUKÁCIÓ (br. 1 milliárd Ft elismerés bónusz, online beszélgetések a munkavállalói jóllét támogatására: Egészséghét, Sokszínűségi hét több mint 4000 videómegtekintéssel, partnerünk, az ICAS tanácsadást biztosított a nehéz helyzetbe kerülteknek) és további online közösségépítő aktivitások.

További információk a projekttel kapcsolatban.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!