A P&G Beauty első, hajápolásra szánt alumínium újrahasználható flakonjának és utántöltő rendszerének bevezetése a Kantar Worldpanel adatai alapján Európa-szerte (2021 áprilisától Magyarországon is) 200 millió háztartás számára teszi lehetővé a csomagolások csökkentését, újrahasználatát és újrahasznosítását. A P&G Beauty Europe megtette a következő lépést a még 2020 júniusában bejelentett Felelős szépségápolás 2030 célok elérése felé. Az alumínium flakonból és utántöltő tasakból álló innovatív utántöltő rendszernek köszönhetően a felhasználóknak többé nem kell választaniuk a szép haj, az egészséges fejbőr és a bolygó jóléte között. Az új csomagolás Európa-szerte bevezetésre kerül a PG hajápolási márkáinál: Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences és Aussie, amelyek lehetővé teszik, hogy háztartások milliói 60%-kal csökkentsék a műanyagfogyasztást a szokásos Aussie / Pantene / Herbal Essences / Head & Shoulders samponcsomagoláshoz képest. Az innovatív utántöltő rendszer bevezetése a P&G hajápolásban a vállalat fenntarthatósági elkötelezettségét illusztrálja. Lehetővé teszi a 200 millió európai háztartás számára, hogy csökkentse a műanyaghasználatot, és ennek eredményeként 300 millióval kevesebb új műanyag palackot gyártanak Európában, ami évente 10 000 tonna új műanyagot takarít meg. Az utántöltő pedig nagyon kis mennyiségű teljesen újrahasznosítható műanyagot tartalmaz.
További információk a projekttel kapcsolatban.