A „health & safety” lett a vezérelvünk, minden feladatunkat dolgozóink és ügyfeleink egészségvédelme érdekében priorizáltuk.
- Több mint 1200 kollégánk váltott 1 hét alatt otthoni munkavégzésre, amit hasznos tippekkel segítettünk. IT rendszereinket megerősítettük.
- A 60 év feletti, várandós vagy krónikus betegséggel élő kollégákat otthonuk biztonságába küldtük, a kisgyermekeseknek – szükség esetén – fizetett távollétet biztosítottunk.
- Ha nem volt lehetséges a home office, a kollégák kéthetes turnusokban váltották egymást.
- Egyetlen munkatársunk fizetése sem csökkent, nem volt szükség leépítésre.
- Kollégáinkra átfogó betegség-, baleset- és életbiztosítást kötöttünk és a kormány által megítélt adókedvezményt egy havi cafetéria formájában továbbadjuk munkatársainknak.
- A kollégákat „Employee assistance” programmal (pszichológus, jogász) támogattuk.
- 55-ből 51 fiókot biztonságos körülmények között tartottunk nyitva, elláttunk védőeszközökkel (plexifal, kesztyű, maszk, fertőtlenítő). Itt plakátok és padlómatricák mellett rendezvényes cégtől bérelt hostok biztosították a létszámkorlátot és a biztonságos távolságot. Ezzel a rendezvényszakmát is segítettük.
- Székházbeli fiókunkat a dolgozók megóvása érdekében lezártuk. Dolgozóinknál érkezéskor hőmérsékletet mértünk. A liftekben, közös terekben tartózkodók számát maximalizáltuk, maszkot biztosítottunk és egészségügyi személyzetet foglalkoztattunk.
- A Covid szabályokról Intraneten és e-mailekben tájékoztattunk.