Vannak helyzetek, amikor egy vállalatnak el kell szakadnia szokásos tevékenységétől. A járvány okozta krízisben minden erőforrásunkat arra fordítottuk, hogy az emberek – így vásárlóink, partnereink, munkatársaink – jólétéért, egészségéért a legtöbbet tehessük. Partnerünknek a Magyar Vöröskeresztet választottuk, melynek munkáját az elmúlt évtizedben is segítettük.
Áprilistól közel 3 hónapra a ’Reklám helyett segítség’ kezdeményezésünk keretében minden reklámfelületünket (közösségimédia-csatornáink, online és TV-hirdetéseink) a Vöröskeresztnek adtuk át, a tartalmi kivitelezést is átvállaltuk, hogy a közérdekű információk az otthonmaradásról, egészségmegőrzésről, véradásról minél többekhez eljussanak. Minden forrásunkat és energiánkat ezen üzenetek átadására fordítottuk.
A Coca-Cola globális alapítványa pályázatán a Magyar Vöröskereszt 65 millió forint támogatást nyert el a vírus miatt nehéz helyzetbe került emberek segítésére – amit elsősorban élelmiszer- és higiéniai csomagok beszerzésére, elosztására és pszichoszociális segítségnyújtásra fordított.
Palackozó partnerünk több területi képviselője teljes munkaidőben céges autóikkal a szervezet raktáraiból juttatták el az adományokat rászorulóknak és kórházaknak. Több kollégánk munkaidőn kívül segítette a Vöröskeresztet.
Ezenfelül 70.000 palack italt juttattunk el karitatív szervezeteknek és egészségügyi intézményeknek.
Összesen közel 165 millió forint értékben nyújtott segítséget a járvány alatt a Coca-Cola Magyarország.