52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból az Ökumenikus Segélyszervezet egész éves Kapaszkodó programjának támogatására. Az áruházlánc vásárlói ezzel több mint 1,2 millió forinttal túlszárnyalták a tavalyi eredményeket, a befolyt összeg pedig 5 ezer gyermek egyheti étkezését fedezi vagy 10 ezer gyermeknek biztosít közösségi élményt.
A legutóbbi akció keretében összesen több mint 200 ezer adománykupont értékesítettek a Tesco munkatársai az Ökumenikus Segélyszervezet Kapaszkodó programjának kedvezményezettjei támogatására. Az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként a Tesco áruházak vásárlói ezáltal összesen 52 millió forinttal támogatják a szervezet egész éves munkáját, amelynek keretében több mint 3600 nehéz helyzetben lévő gyermek felzárkóztatását segíti.
Jótékonysági versenyben a Tesco áruházak
A legtöbb adománykupon – összesen 12 260 darab – idén is a mátészalkai Tesco hipermarketben kelt el, amely ezzel újra az első helyen végzett a Tesco áruházak közötti jótékonysági versenyben. A második legtöbb kupon, 5153 darab, Kazincbarcikán talált gazdára, míg a harmadik helyet a budapesti Megapark áruház szerezte meg 4565 darab kuponnal. A Megapark áruháza már tavaly is az élmezőnyben szerepelt, és idén is bizonyította, hogy a vásárlói különösen elkötelezettek a jó ügyek támogatása iránt.
Tizenhat éve a gyermekekért
„16 éve veszünk részt stratégiai partnerünk, az Ökumenikus Segélyszervezet adománygyűjtő akcióiban, hogy munkatársainkkal és vásárlóinkkal együtt támogassuk a hátrányos helyzetű gyermekek esélyeinek kiegyenlítését. Rendkívül nagy öröm számunkra, hogy a már tavaly is rekord összegű, több mint 50 millió forintos támogatást idén is túlszárnyaltuk, és 52 millió forinttal járulhatunk hozzá a szegénység okozta hátrányok leküzdéséhez. Köszönöm vásárlóinknak és kollégáimnak azt a hatalmas önzetlen támogatást, amely lehetővé teszi, hogy a szervezet különféle formában nyújtson kapaszkodót az év során a gyermekeknek. Hogy ez mekkora segítséget jelent, azt jól mutatja, hogy az összeg 3333 gyermek egyhavi fejlesztő foglalkozásához vagy akár 5 ezer gyermek egyheti étkezéséhez tud jelentősen hozzájárulni”– mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Rekorderedmény vásárlói összefogással
„A több mint 200 ezer eladott kupon nemcsak számokban mérhető eredmény, hanem egy hatalmas összefogás erejét is tükrözi, hiszen az adománykuponok mögött egy-egy segítő szándék, egy-egy támogató ember áll. A mostani rekorderedmény óriási erőt képvisel: lehetőséget teremt arra, hogy esélyt adjunk több ezer nehéz körülmények között élő gyermeknek a fejlődésre, a tanulásra, a nyári táborok által pedig a gyermekkort meghatározó élményekre. Olyan gyerekeknek, akiknek máskülönben nem lenne esélyük a felzárkózásra. Hálásak vagyunk a Tescónak és vásárlóinak, hogy immár több mint másfél évtizede partnereink ebben a küldetésben, és évente sok ezer nehéz sorsú gyermeknek nyújthatunk együtt kapaszkodót!” – hangsúlyozta Gáncs Kristóf, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet ügyvezető igazgatója.