fbpx

Auchan Magyarország Kft. – Vállalati transzformáció a „G” pillér mentén

Auchan Magyarország Kft. – Vállalati transzformáció a „G” pillér mentén

Hiszünk abban, hogy az éghajlatváltozás, az emberi és munkajogi, illetve az antikorrupciós gyakorlatok területén egyre sürgetőbbé váló akciótervek megvalósítására van szükség. Az Auchan hosszú ideje következetes fenntarthatósági stratégiát folytat, mert valljuk, hogy a kereskedelemnek kötelessége a környezetvédelem és a fenntartható élelmezés kérdésében is komoly lépéseket tenni a társadalmi és vállalati irányítási pillérek mentén. Miután megannyi vásárlóval állunk napi kapcsolatban, jelentős szemléletformáló hatásunk is van, amivel szeretnénk tudatosan élni. Fontos számunkra továbbá, hogy ezeket a célkitűzéseket partnereinkkel szoros együttműködésben érjük el. Ezért kidolgoztuk a 2025-ig terjedő ESG stratégiánkat, amely keretében mindhárom pillért -– környezetei, társadalmi és vállalatirányítási területeket – jelentősen megerősítettük. Pályázatunkban a vállalati transzformációt a vállalatirányítási pillér alakulásának aspektusain keresztül mutatjuk be, mivel ez a pillér talán a legnehezebben megfogható a vállalatok és a munkavállalók számára, viszont kiemelt jelentőséggel bír az egész vállalat működése szempontjából.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!